Jogurtová dieta

Jogurtová dieta je to pravé?

V dnešním hektickém životním stylu s nadbytkem stresu a nesprávných stravovacích návycích, tělo ve střevech ztrácí svou přirozenou (živou) mikroflóru. Výsledkem je nesprávné působení trávení a vy máte pocit, že hodně přibíráte. Jestliže potřebujete shodit několik kilogramů, je pro vás jogurtová dieta to pravé. Můžete ji bez obav držet i déle, jogurt totiž obsahuje nezbytné bílkoviny a v kombinaci se zeleninou nebo ovocem dodá organismu také v dostatečném množství vitamíny a minerály.

Proč právě jogurtová dieta

Počátkem dvacátého století přišli vědci na to, že živé bakterie v jogurtech jsou schopny bojovat proti choroboplodným zárodkům, které vznikají zkvašením zbytků potravy ve střevech. Jogurt příznivě působí na zažívání a střevní mikroflóru, a tím umožňuje pročištění organismu. Jogurt obsahuje především vápník, který ovlivňuje tukové buňky, také bílkoviny z jogurtů jsou prospěšné a to zejména pro stavbu svalů a napnutí tkání. Dodá vám také mnoho důležitých minerálních látek, především fosfor, vápník a fluor. Obsažené vitamíny se starají o krásu pleti, pevnost nehtů a vlasy. Ať žije jogurtová dieta!!!

Který jogut při jogurtové dietě?

Trh obsahuje velké množství jogurtů, ale pro naší jogurtovou dietu je vhodné zvolit probiotické jogurty. Probiotické jogurty obsahují mléčné bakterie, ty se starají o správný průběh trávení. Díky tomu, že vytvářejí zdravé střevní prostředí, aktivují tak přirozenou obranyschopnost organismu. Při jogurtové dietě nesmí kalorická hodnota jogurtů přesáhnout 420kJ/100g. Aby byl účinek probiotických bakterií trvalý, denně konzumujte minimálně 140ml jogurtu. K nastartování trávení a shazování kilogramů si dejte jogurt nejen ráno s cereáliemi, ale i k obědu jako dezert, nebo ho využijte při přípravě večeře.

Co s jogurtem při dietě?

  • Ideální je propojení jogurtu s vlákninou, po ránu dobře nastartuje tělo a dodá mu energii potřebnou k úspěšnému dni. Do jogurtu můžete přidat ovesné vločky nebo müsli, už ale nepřidávejte cukr a jiná sladká dochucovadla.
  • Jogurt můžete obohatit ovocem (jahody, jablko) nebo zeleninou.
  • U jogurtové diety lze bílý jogurt využít k přípravě zeleninových salátů, ochutit můžete česnekem, bylinkovou solí nebo pepřem. 
  • Jako oběd můžete upravit krůtí maso s jogurtovou omáčkou s česnekem a nasekaných bylinek.
  • Zeleninu během celé jogurtové diety můžete také spařit nebo podusit.
  • Jako přílohu lze použít rýži, těstoviny nebo celozrnný chléb.
  • Jako u každé diety je důležitý pitný režim, který je vhodné rozložit do celého dne.

Jogurtová dieta nejen, že pročistí tělo a vy získáte novou energii, ale také zhubnete pár kilogramů.

Nejlepším řešením je vyzkoušet si abcDietu - která Vám denně přiveze 5 porcí nutričně vyváženého, velice chutného a čerstvého jídla, nemusíte nic počítat a vše máte připraveno od profesionálu. Více informaci o tomto hubnutí ZDE

Krabičkové diety

ABC již vyzkoušeli:
Získejte přehled o slevách a akcích pořádaných ABC dietou:
E-mail:
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.
Dotazy, změny jídelníčku nebo objednávky krabičkové diety můžete provést na telefonním čísle (po-pá 8:00 - 16:00) 733
178
645
CZ EN DE
Přihlášení do klientské sekce
Přihlášení do klientské sekce
Připomenutí hesla
Lákavé snídaně, svačiny, obědy i večeře Perfektní chuť, kvalitní a svěží suroviny Pobočky máme v 29 městech České republiky