Jablečná dieta

Jablečná dieta? Proč zrovna jablko?

Jablečné enzymy povzbuzují látkovou výměnu, ovocné kyseliny přinášejí pocit sytosti a draslík odplavuje z těla nahromaděnou vodu s toxiny a odpadními látkami. Jablka obsahují vitamin C, mangan a jód, které produkují tzv. hormon štíhlosti a ty likvidují tukové buňky. Díky jablečné dietě zhubnete. Staré přísloví praví, že jedno jablko denně pomáhá chránit zdraví. Jablko je zdrojem vitamínů a vlákniny, dokáže pročistit organismus a je tím nejlepším elixírem, pokud chcete zůstat fit. Obsažený vitamín C nás chrání před chřipkou nebo nachlazením. Jestliže sníme denně 3 nebo 4 jablka, zajistíme si denní dávku vitamínu C a budeme i méně jíst, jelikož jablko je bohaté na vlákninu, která dobře zasytí. Hurá jablečné dietě!

Jablečná dieta jako zdroj zdraví

Slupka

Ve slupce a těsně u ní najdeme nejvíce vitamínu C a dalších prospěšných látek z celého jablka. Proto je dobré jablka neloupat a dobře je opláchnout. Kdo jablka jí pravidelně, posiluje tím svou imunitu a nemusí se bát rakoviny střev. Jablko denně udržuje trávení ve skvělém chodu.

Dužina

Dužina je bohatá na minerály, pektin, vitamíny a rozpustnou vlákninu. Tím jablka urychlují látkovou výměnu, zabraňují zácpě, snižují hladinu cholesterolu. A něco navíc, starají se o hladnou a pevnou pokožku, zdravé vlasy a nehty.

Šťáva

Šťáva je bohatá na hořčík, křemík, draslík a železo. Šťáva z jablek je vhodná při zánětech, zácpě a horečkách.

Jablečná dieta jak na ni?

Jablečná dieta je jednoduchá, stačí po dobu tří až šesti dnu jíst deset až dvanáct jablek denně. Ale pozor! Jen jablka, žádné jiné jídlo. Pít můžete vodu a neslazené bylinkové čaje. Jablka lze upravit různými způsoby: povařit, upéct, nebo jíst syrová.

Na co dát pozor při jablečné dietě

Pokud tedy během jablečné diety vynecháme jakékoliv jiné jídlo, budou nám logicky scházet některé minerály a stopové prvky, které nejsou v jablcích obsaženy a někdy nejsou obsaženy ani v naší běžné stravě. Můžeme náš organismus podpořit minerální kůrou, která nás krásně pročistí a pomůže našemu metabolismu v souboji s přebytečnými kilogramy během jablečné diety.

Jablečná dieta - tipy na snídani nebo svačinu

Vločky s jablky
Potřebujete:
100 g ovesných vloček nebo bio müsli, 1 větší jablko, 1 bílý nízkotučný jogurt
Postup:
Jablko nakrájejte na malé kostičky, smíchejte s vločkami a jogurtem. Vypijte sklenku pomerančového džusu.

Chleba s jablky
Potřebujete:
1 jablko, krajíc chleba, 30 g nízkotučného taveného sýra, lístek salátu, 1 rajské jablíčko
Postup:
Krajíc potřete sýrem, jablka omyjte, nakrájejte na plátky a obložte chleba, přidejte salát a rajče.

Jablek je všude spousta, tak proč nevyužít příležitost jablečné diety a neshodit pár nadbytečných kil a ještě pomoci svému zdraví. Ať žije jablečná dieta!

Nejlepším řešením je vyzkoušet si abcDietu - která Vám denně přiveze 5 porcí nutričně vyváženého, velice chutného a čerstvého jídla, nemusíte nic počítat a vše máte připraveno od profesionálu. Více informaci o tomto hubnutí ZDE

Krabičkové diety

ABC již vyzkoušeli:
Získejte přehled o slevách a akcích pořádaných ABC dietou:
E-mail:
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.
Dotazy, změny jídelníčku nebo objednávky krabičkové diety můžete provést na telefonním čísle (po-pá 8:00 - 16:00) 733
178
645
CZ EN DE
Přihlášení do klientské sekce
Přihlášení do klientské sekce
Připomenutí hesla
Lákavé snídaně, svačiny, obědy i večeře Perfektní chuť, kvalitní a svěží suroviny Pobočky máme v 29 městech České republiky